Exercitiile Kegel au beneficii multiple pentru barbati

10-12-2019
de catre . Admin
Exercitiile Kegel au beneficii multiple pentru barbati

Ce sunt exercitiile Kegel?

Așa numitele exercitii Kegel sunt contracții voluntare simple, ale muschilor planseului pelvin care sustin uterul, uretra, vezica urinara si rectul. Aceste exerciții își datorează numele ginecologului american A. Kegel, care le-a conceput și promovat după descoperirea utilității surprinzătoare. Principalul obiectiv al exercițiilor Kegel este îmbunătățirea tonusului muscular prin întărirea mușchilor podelei pelvine.

Pentru a înțelege ...
Podea pelviană: podeaua pelviană este un set de ligamente și mușchi așezați la baza cavității abdominale / pelvine, esențiale pentru susținerea uretrei, vezicii urinare, intestinului și la femei, a uterului.

De ce să le aplici in viata de zi cu zi?

Unii factori pot slăbi mușchii pelvini: principalii inculpați fiind sarcina, obezitatea, ridicarea greutăților și menopauza. Slăbirea podelei pelvine poate provoca disconfort, care afectează atât sfera fizică, cât și pe cea sexuală.
Practicarea constantă a exercițiilor Kegel te poate ajuta sa-ti îmbunătățesti tonicitatea și rezistența podelei pelvine.

Exercitiile Kegel isi găsesc utilitatea si in alte probleme precum:

  • Incontinența urinarăCe sunt exercitiile Kegel?
  • Prolaps uterin
  • Ejacularea prematură
  • Disfuncție erectilă
  • Incapacitate de a ajunge la orgasm
  • Hiperplazie benignă de prostată (pentru tratamentul durerii și inflamatiei prostatei).

Exercițiile Kegel, pot fi efectuate oriunde și în orice moment al zilei: stând, în picioare, culcat sau în timp ce faceți baie.

Pentru a le efectua aveți nevoie de mișcări simple controlate:

  • Golirea completă a vezicii urinare: efectuarea exercițiilor Kegel cu o vezică plina poate slăbi mușchiul pubococic și poate provoca dificultăți ulterioare în golirea completă a vezicii.
  • Contractați mușchii podelei pelvine timp de 5-10 secunde
  • Eliberați încet mușchii menționați pentru aceeași perioadă de timp
  • Nu mișcați picioarele, fesele sau mușchii abdominali în timpul exercițiilor Kegel
  • Repetați seria de 10 ori, de 2-3 ori pe zi.

Inițial, poate fi dificil să contractați mușchii pelvini timp de 10 secunde: dacă este cazul, este recomandabil să începeți treptat, contractând mușchii timp de 4-5 secunde, apoi creșteți treptat timpul de contracție până la 10 secunde.
Unele persoane au probleme sa recunoasca și sa identifice acest mușchi, astfel ca este recomandat să opriți fluxul de urină pentru câteva secunde în timpul urinării, pentru a intelege mai bine unde este localizat acesta. 

Exercițiile Kegel și incontinența urinară

Incontinența urinară la stres nu necesită tratament medical specific: în situații similare, exercițiile Kegel sunt foarte utile pentru întărirea muschilor pelvini și a mușchilor vezicii urinare. Pacienții care suferă de incontinență urinară trebuie să efectueze exercițiile Kegel imaginându-și ca opresc fluxul de urină, contractând și eliberând mușchiul pelvian. Trebuie alternate contracțiile cu relaxarea  de mai multe ori, astfel se intareste atât sfincterul urinar, cât și mușchii planșeului pelvin, reducându-se pierderile urinare necontrolate.
Exercitiile Kegel sunt, de asemenea, un remediu eficient pentru femeile care au avut o naștere naturală si la care este posibil să se observe o pierdere considerabilă a tonusului mușchilor vaginali sau relaxarea excesivă a acestora: în circumstanțe similare, gimnastica lui Kegel garantează, în cele mai multe cazuri, recuperarea totală a tonicității mușchiul pelvain.

Exercițiile Kegel și sarcina

Exercițiile Kegel sunt deosebit de eficiente pentru femeile însărcinate, pentru a „antrena” podeaua pelviană care va fi supusa la stres în ultimele faze ale nașterii.
Femeile care practică regulat exercițiile Kegel au o naștere mai ușor: de fapt, această simplă gimnastică ajută la dezvoltarea capacității de a controla mușchii în timpul travaliului și nașterii. Mai mult, se pare că aceste exercitii sunt utile si în timpul sarcinii, ajutand la prevenirea hemoroizilor.

Exerciții Kegel pentru barbati:

Efectul exercitiilor Kegel în sfera sexuală este extraordinar: atât bărbatii cât și femeile pot obține capacitatea de a controla orgasmul.
Avantajele exercițiilor sexuale Kegel sunt:

Controlul ejaculării (exercițiile Kegel sunt incluse în lista remediilor pentru ejacularea prematură): in cazul barbatilor, gestionarea impulsurilor duce la amânarea orgasmului. Facand exercitii Kegel pentru barbati, puteti obtine controlul ejacularii si veti putea avea o viata sexuala mai buna.
Menținerea erecției: dacă sunt practicate în mod regulat, exercițiile Kegel sunt un remediu eficient pentru disfuncția erectilă. 
Creșterea sensibilității și plăcerii sexuale la femei in timpul actului sexual
Realizarea mai ușoară a orgasmului în special pentru femei: întărirea mușchilor pelvini poate produce orgasme multiple
Amplificarea plăcerii partenerului în timpul actului sexual
În concluzie, exercitiile sunt foarte utile pentru întărirea muschilor: prin antrenament zilnic, chiar și de mai multe ori pe zi, este posibil să se obțină rezultate concrete în doar câteva săptămâni. Unele persoane observă însă primele îmbunătățiri în viata sexuală abia după 3-4 luni.

Comment-uri

Nici o postare găsită

Postare noua