Politica de retur
Cumparatorul/Clientul poate efectua Comenzi pe Site, prin adaugarea produselor dorite in cosul de cumparaturi, urmand a finaliza Comanda efectuand plata ramburs la livrarea coletului de catre firma de curierat. Odata produsul adaugat in cosul de cumparaturi, acesta este disponibil pentru vanzare in limita stocului disponibil.
Prin finalizarea unei comenzi, Cumparatorul consimte ca toate datele oferite si necesare procesului de cumparare, sunt adevarate, complete si corecte la data lansarii Comenzii.
Prin finalizarea unei comenzi, Cumparatorul intelege ca Vanzatorul poate sa il contacteze, pentru confirmare sau alte informatii.
In urma unei notificari prealabile adresate Cumparatorului, Vanzatorul poate anula Comanda efectuata de catre Cumparator, fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese si fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta.
Cumparatorul are dreptul sa returneze un produs sau sa se retraga din Contract, în termen de 14 zile calendaristice, fara fara a suporta alte costuri decât cele de livrare si fara invocarea niciunui motiv.
Potrivit OUG nr 34 din 2014, perioada de returnare a unui produs expiră în termen de 14 (paisprezece) zile de la ziua în care clientul/cumparatorul intră în posesia fizică a comenzii/produsului/produselor.
In cazul in care clientul/Cumparatorul decide sa reunte la o comanda deja lansata, poate contacta departamentul online la 0764.300.469 sau pe adresa de mail [email protected].
Produsul trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat. Nu se acceptă returul produselor cosmetice, suplimentelor si al oricaror alte produse dacă au fost utilizate, desigilate sau testate, din motive de protecție a sănătății clienților sau din motive de igienă.
In cazul in care comanda a fost deja achitata, Vanzatorul va rambursa suma in maxim 14 (paisprezece). Suma va fi returnata dupa cum urmeaza:
In cazul in care vina apartine Sam Distribution - se va rambursa suma integrala si transportul retur.
In cazul in care vina apartine cumparatorului (nu mai doreste produsul din varii motive, s-a razgandit, etc) - se va rambursa suma doar pentru produsele sigilate, urmand ca transportul retur sa fie suportat tot de cumparator.
Vanzatorul va putea amana rambursarea sumei pana la primirea Bunurilor vandute sau pana la primirea unei dovezi conform careia acestea au fost expediate, in cazul in care nu s-a oferit sa recupereze el insusi Bunurile (se va lua data cea mai recenta).
In cazul in care un Bun si/sau Serviciu comandat de catre Cumparator, nu poate fi livrat de catre Vanzator, acesta din urma va informa Clientul/Cumparatorul asupra acestui fapt si va returna in contul Cumparatorului contravaloarea Bunului si/sau Serviciului, in termen de maxim 7 (sapte) zile de la data la care Vanzatorul a luat la cunostinta acest fapt sau de la data la care Cumparatorul si-a exprimat in mod expres intentia de reziliere a Contractului.